We zijn er!

25 juli 2013 - Sanur, Indonesië

Na 15 uur vliegen, met een korte stop op Singapore, zijn we gisteravond aangekomen op Bali.
We hadden thuis al een hotel geboekt en dat bleek geen slechte keus te zijn; vriendelijke mensen, een heerlijk zwembad en vlakbij het strand.
Het enige wat ons gisteravond nog te doen stond, was het overwinnen van onze jetlag, maar hier hadden we thuis al een strategisch plan voor opgesteld.
Eerst een film kijken, dan lekker slapen in het vliegtuig, nog een filmpje en na aankomst in het hotel een drankje doen en dan slapen. Om 22.30 uur lagen we heerlijk op bed en liep ons plan gesmeerd!
Beide werden we blij en uitgerust wakker. Het ontbijt stond vast al klaar voor ons en daarmee leek ons plan gelukt. Tot Remko op zijn horloge keek en het 2.30 uur bleek te zijn! We hadden nog meer dan een halve nacht voor ons..........
Tijd voor plan B; een uur een spelletje spelen in de hoop moe te worden en dan beginnen aan onze tweede nachtrust.
Dit plan heeft gewerkt! En na een heerlijk relaxte dag aan het strand en een verfrissende duik in het zwembad, kunnen we zeggen: we hebben de jetlag overwonnen ( of is dit optimistisch denken?!)!

1. Wendelien:
    Klinkt goed, zeg!
    Ik wens jullie een geweldige reis!
  2. Caro:
    25 juli 2013
    Haha..ik zie jullie al samen zitten...midden in de nacht! Fijn dat de reis goed verlopen is.
  3. Jolande en Theo:
    25 juli 2013
    Zo dit plan is met een aanpassing goed gelukt. Nu lekker relaxen en op naar het volgende!
  4. Eveline, hans & Dante:
    25 juli 2013
    Ik denk optimistisch denken inderdaad! Maar dat laten jullie vast weten in het volgende berichtje...
    Geniet van jullie tijd op Bali. Het klinkt heerlijk.

Vanmiddag met Hans en Dante bij de wielerronde wezen kijken bij oom Sjoerd... Daar zat Dante even op de arm van opa en vervolgens werd het wat warm en nat... jullie raden het al... hij had sch"t aan de wielerronde... hihihi
    x van ons
  5. Carole:
    26 juli 2013
    Wishfull thinking of viel het echt mee met de jetlag, hoop dat jullie gaan genieten, wij lezen wel!!!!!
  6. Jos en Marian:
    26 juli 2013
    Bali!! Een heel goed begin van jullie reis en dan nog zoveel maanden in het vooruitzicht. Geweldig. Een hele fijne, onvergetelijke reis samen. En ga vooral heel veel genieten!!
  7. Ilse:
    26 juli 2013
    Op alles voorbereid! Hebben jullie voor altijd een plan B? :)
    Geniet ervan! Wij wachten op de de volgende mooie verhalen!
  8. Pappa en mamma:
    28 juli 2013
    Fijn dat jullie een goede vlucht hebben gehad en het water in Bali is gewoon geweldig. Lekker chillen dus en dan op naar de volgende vliegreis. Hebben jullie daar ook plan A en B. Dan gaat het zeker lukken.
    Geniet ervan.
  9. Sjoerd:
    30 juli 2013
    Klinkt goed. Lekker lui het eerste weekje wennen aan de tijd het weer en het vakantie gevoel.
    Geniet er van en ik kijk uit naar de volgende spannende verhalen;)
    Mieke en Sjoerd